bra dag!

Hej! Nöjd med julshowen tycker jag faktiskt! Vårt hoppnummer ar ju först & entrén blev väldigt bra! :) förutom att Viking stannade en gång, vi hade mest tänkt hoppa så högt som möjligt men någon hade lagt in att vi skulle tävla och se vem som klarde sig längst utan att vägra eller riva.. funkade väl det med, kom delad tvåa, men lite synd att vi fick sluta hoppa så fort den var avgjord :/ slutade bara på runt 1.05 -1.10 typ ;) lite seg var han men hoppade bra! filmer blir det! sen hade styrelsen någon tomtesak? och sen gymkhana med us mot killarna, vi vann 3 av 4, forlorade en med hinder för Viking stannade så vi kom efter, skulle ju köra en extra runda med..
paketauktion & sen min prisemottagning för Åseda Cupen! :D Fick ganska många saker; ett täcke som det står vinnare av Åseda Cupen på, två medaljer, en tröja, en plakett & en rosett!
godisutdelning & sist luciatåg.. ;)
ikväll drar jag till en kompis har lite mys med några andra tjejer! :)

Sandra-Pegall
Alice-Viking
Jag-Duffy
Christina-Maja
Malin-Maria Callas
Sofie-Domingo





kan missat lite i slutet men fixar det sen isf...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0