skåneochflyinge♥

Helgen nu då:

På lördagen gick jag upp runt halv sju och satte oss i bilen lite efter åtta.. Sen väntade tre långa timmar ner till flyinge och vi var framme precis vid elva när konfamötet började, och jag hade inte lyckats sova ett dugg! ;) Under de fyra timmarna där så lärde vi känna de andra i gruppen, sjöng & käkade pizza! 'gruppen' verkar sjukt bra, alla snälla & glada! ;D
Efter mötet kom resten av familjen tillbaka, de hade vart och kollat in flyinge lite och var ganska impade! ;) Så vi fortsatte till Lund & Scandic hotellet vi skulle bo på.. Sandra & jag hade rum 230 på våning två för oss själva! viseligen hade vi en ful soffa men annars var det riktigt nice! :) På kvällen badade vi, bastade, gymade, åt middag med familjen på resurangen & mös på rummet med film & godis! :)
På söndagen gick vi upp vid nio och åt väldigt mycket frukost, hotellfrukost♥mmm. haha, efter det åkte vi och kollade på någon by mitt på en äng som var tyskt byggd eller något, och vidare till Nova Lund! köpcentrum ;)
lunch & sen drog vi till Flyinge! :) showen började vid tre, vi konfadeltagare hade fått ett present kort till den & jag hade glömt mitt, *klant*, men vi träffade på pernilla och det fixade sig! :)
själva showen var jätte bra, kanske lite mycket dressyr men det gjorde inget! haha, vad jag tyckte vra roligast var iallafall när det släppte in fyra shettisar, med sadlar & stoppad overaller på, så det så ut som riktigt barn ;)
dom hade spärrat av i mitten med snöre, men den minst shettisen sprang under ändå, och "barnet" som satt på fick ju linan rakt i magen ;D haha, så jätte kul ut! aja, efter det följde bara vägen hem!

/Sofia :)


Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Var med och tävla på min häst-blogg om en FETLÄNK till din egen blogg med bild! Det enda du behöver göra är att svara på några frågor :)

http://shuni.blogg.se

2011-12-08 @ 21:24:19
URL: http://shuni.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0