update 2!

Hej!

äntligen fått lite tid över så får ändå blir en snabbt update ;) igen, jag vet!
I onsdags var jag som sagt ute i badeboda och tränade själv trots att ridningen var inställd, blev lite hinder och pappa fick bygga upp en studds, räcke & en oxer.. lagom pigga vra han men gick inte flar heelt ibland, men annars gick det bra! :) hoppade upp till 1,10 iaf ;) pappa filmade lite så det kanske kommer upp, men, oj vad konstig!, inte nu!

Imorgon drar jag & Sandra & hela våra familjer ner till skåne! konfa träff & flyingedagarna! :D
åker runt åtta imorgon och jag har fortfarande lite kvar att packa, ska gå upp vid halv sju också ;) hästen ska ju ut! vi stannar på hotell i Lund över natten och Sandra och jag har ett eget rum! ;D haha..

bara 22 dagar kvar nu då! :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0