10. 10 saker du inte visste om mig!

jadu, lite kul lista det här! :)

1. att jag alltid blir glad av musik, alltså ALLTID spelar ingen roll hur sur, trött, arg jag är.. bara sätt på en grym låt & jag blir på hur bra humör som helst! :)

2. att jag ser grymt dåligt och egentligen har glasögon fast jag använder linser, och att jag verklige hatar det! okej, endel av er visste nog redan det.. ;)

3. att jag inte hade klarat mig utan min häst, hade nog mått ganska dåligt, av olika anledningar, om jag inte haft honom! ♥

4. att jag har lite 'tics' på att alltid göra exakt samma sak i båda varven, eller på båda sidorna? ;)

5. att jag hela tiden, elr ganska ofta, tänker på att Duffy börjar bli äldre & undrar hur länge han kommer klara av att tävla & ridas & så.. :/

6. att jag faktiskt är liite stolt över att lyckas få Duffy att hoppa & funka så bra, med tanke på hur han var innan, utan att någon hjälpt mig genom att rida på han ;) hehe..

7. att jag läser otroligt mycket är ingen hemlighet, men jag började nog läsa så myk för att jag ville slippa verkligheten en stund, släppa allt & bara läsa.. Typ? ;)

8. jag hatar mössor, bland det obekvämaste som finns! ;) 
 
9. älskar min gosiga säng!, haha... :)

10.

jag gör alltid vad jag känner för, tänker inte alltid innan ;) spontan typ...

ganska konstiga saker, men det är jag! :-P

/Sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0