4 fel på 7:e x2

knasig rubrik, men sant & surt!
första klassen, en clear round, gick jätte bra fram till sista hindet! fick lite dålig sväng, red dåligt & dålig galopp! alla hinder innan var kanon! blir ju liiiiite sur på mig själv där ;) men vad kan jag gör åt det, det är bara att jobba vidare & vara glad att det bara är mig det är fel på ! ;)
andra klassen, L:C, gick ungefär lika dant, kanon på alla hindrena fram till näst sista, som jag slappnade av lite på & så stopp! 7:e det me ;) lite surt det...
jag tänker lite för mycket ibland, han är alltid så seeg på framridningen, lyssnar inte fram någonting fast jag blir sur på honom.. han ska ju lyssna åtminstone! men sen så taggar han ju alltid till inne på banan, men måste ändå verkligen rida på framridningen för det är ju inte självklart att han taggar till så & då måste han ju ändå ha tillräckligt bra galopp för att hoppa ;) blir alltid orolig för att det är något fel när han är seg :/ inte så van vid det alltid ju.. men nu ska jag gå ner och äta massa god mat & mysa med min familj! ♥
 

bilden vill icke vrida på sig ;)

bleekfis!


inte så vackra bilder direkt ;)

/Sofia ;-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0