ganska skönt med fredag!

Hello!
skolan idag var slapp, fredag ju! geografi provet gick helt okej, fick minst C iaf, han rättar A uppgiften senare så där väl se hur det blir! :)
har anmält mig till udden på söndag, efteranmälan 90 & 95! verkligen sista tävling för i år alltså! rida & satsa rejält nu!
hoppade lite på ridbanan innan idag, det var verkligen länge sedan kan jag säga, så lite är den ju så inte lönt med mer än ett hinder ;) lite seg var han i början men pigg och glad när vi kom igång! ikväll har jag bara tagit det lugnt och spelat lite wii & mario cart med brorsorna! :) nu funderar jag på att ställa klockan tidigt imon bara för att! Och skönare att somna om då ;) haha! förresten är det har vårt typ 99 inlägg tror jag! :D

/Sofia
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0