gymnasium.. ;)

hej!

idag i skolan så var vi på studie besök på gymnasiet, uppvidinge gymnasie skola ;)
vi fick kolla runt lite & gick en tipspromenad typ.. gick dit sen på kvällen igen med Evelina, jag har iallafall bestämt mig vad jag ska gå! Naturvetenskap, natur för jag ska bli veterinär! eller hade tänkt det och hoppas det funkar, bestämde mig för flera år sedan, djur & så har jag ju alltid gillat :)
längtar ju lite innan man får börja, men nu funkar högstadiet bra, 8:an somsagt!

red inte så mycket där i mellan, tog lite & släppte honom lite på banan så han fick springa av sig lite, tyckte han va skoj!

geografiboken väntar!

/Sofia
 


Kommentarer
Postat av: izabel

Gick ju själv åseda, OP, fick jobb direkt!

Eller egentligen inte, för ja fick jobb 6 mån före studenten så de var smidigt ;)

2011-11-21 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0