lekt frisör ;)

hej!
jag är verkligen på skitdåligt humör just nu men... -.-
red Duffy en liten sväng innan & tränade lite lydnad eller så ;) bra gick det, & så klippte jag hans man & svans :)

före:



efter:



tyckte han blev ganska fin! ♥ fast liite ojämnt! ;)
haha, vet att det ser lite fult upp när lite man står upp bakom och till vänster, men finns en anledning..
bakom; är fö att jag hade lite stubb där innan för att hans man var så tjock, men har lyckats tunna ut den lite mer nu så det får växa ut antar jag ;)
till vänster; är för att jag stubbade lite där i sommras, han hade kliat upp hela där så bara små tussar stack ut typ, så tyckte det var bäst att jämna den med marken .. :p
inte lönt med bild på svansen.. ;)

/Sofia...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0