lite snabbt!

Sitter och kollar ut genom fönstret på våra urgulliga katter... ☺♥ min katt Surry kom springande borta på vägen bakom vårt hus, och Zack satt på ängen mittemot typ, aja iaf så hade Surry en mus med sig & när hon kom fram till huset mjauade hon ju, och lite kul att se hur snabbt Zack reagerade, han bara vände sig om och kutade mot huset ;) och Surry lämnade snällt över musen till lillebror!
idag har jag hjälp till lite när Olle hade badkalas i hälsans hus, han fyllde egentligen år i sommras med kalaset fick bli nu... och så har jag tvättat & putsat av lite från igår och nu hade jag tänkt dra mig ner mot stallet & se hur mycket jag hinner rida innan det lir mörkt! får bli att jobba lite dressyr idag ;)



knasbild!

/Sofia :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0