update!

Hej! lite dålig uppdatering maybe?

Igår var det markarbete ute i badeboda för Carro, inte för att det började så bra, men det kändes ungefär som om vi var i otakt nästan hela lektionen ;) något språng för tidigt & jag inte med, något annat jag för tidigt & han inte med osv.. vi körde lite lydnasövning med på det & pigg var något jag kunde beskriva honom med, ibörjan iaf ;) han var kanske inte helt igång efter sprutan, vilat tre dagar men jag vet inte? :/ 
vi fick till några bra språng som avlut iallafall! :)

Idag vilade han & jag var ute i badeboda, lektionen imorgon är inställd så jag behövde inte jobba lika länge för den idag, men ska ut & rida själv endå, finns det ridhus ledigt så passar man ju på!  ;)

och så har jag ju, dum som jag är, lovat att vara tyst hela dagen i skolan imorgon.. fb grej, om 20 gillar så ska jag... ;) lite utmaning det där, vara tyst är inte något jag är bra på, men får se hur det går! :)
får väl skriva TYST! på armen eller något för att påminna mig själv ;)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0