hoppkväll...

Precis kommit hem från stallet nu då, och väldigt nöjd är jag!
80 klassen gick ju som väntat väldigt bra, det är ingen höjd längre ;) Blev en blågul iaf och han var jätte pigg & fin :) andra klassen, 95 cm som clear round typ, gick också bra ;) höjden är ju egentligen inga problem, det sitter mest i huvudet det där! vi fick 12 fel, han rev en gång & stannade två när jag inte red ordentligt.. men nöjd, vi kom ju runt & så ;) Han var ju som sagt ganska pigg när han vilat i två dar medans jag jobbat, lite fubbigt! haha, men han behövde det! :) i morgon taggar vi till att sova länge & försöka få tag i räven på hubertusjakten...
biler skulle jag ju haft några med, men min bror & mamma filmade mest & så var det lite för mört för att ta bilder ute, men ska se om jag lyckas skrapa ihop någon!
kommer senare iaf :) &nu dimper jag i säng, för trött de är jag!..

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0