bästa dressyr tävlingen hittills!

aah! faktiskt asnöjd med idag! red fram ganska länge, en timme typ ;) men det behövdes, han var väldigt stark och stel i början, men lossnade ganska fort.. riktigt fint gick han, men så fick han en lite skritt paus och jag fick jobba ganska mycket till, men hann iaf få honom mjuk! fast sen när jag skulle in på volten slog visst nerverna till, shit vad nervös jag va! han blev ju lite stel när jag stressade upp mig så och då blev jag ännu mer nervös och började nästan lipa, okej då jag lipade faktiskt lite ;) tänkte faktiskt inte rida ett tag där, men lyckades lugna ner mig och hästen! haha, skrämde nog matilda lite där ;)
och han gick faktiskt i form nästan hela pogrammet?! :O skit nöjd! :D
får nog jobba lite på det där med nerverna, mental träning som mamma säger!
laget totalt kom vi typ 6 av 8 eller något? ;)



lyckades även faktiskt knoppa honom helt okej också!
imon blire bara lite ridning, kyrkan & slapp!

/Sofia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0