klippt och underbar! ♥

Halloj!

Idag var Annie här och klippt Duffy, gick hur bra som helst, han försökte bara gå i väg en gång sen stog han hur stilla som helst och var as duktig! STOLT :D när vi klippte honom första gången för 2 år sedan tog det tjugo minuter innan vi ens kunde börja, han gick bara runt runt i boxen och var jätte stimmig, och nu funkar det jätte bra ju, ganska skönt! vågar kanske tilloch med klippa honom själv nästa år ;) han blev iaf helklippt, klippt benen också och sparade bara liite där sadlen ligger ;) han blev faktiskt jätte fin! inte lika orange som förra året, fast lite omväxlande färg har han fortfarande! :) bilder kommer...
och hoppträning sen på det! vi hoppade inte så högt utan körde mest på svängar, bra galopp och så.. han var verkligen jätte pigg! tyckte väl det var skönt att bli av med all denna päls!
så nu får jag verkligen rida på söndag! laghoppning, i ljungby var det tror jag ;)
om man inte räknar förra lördagen i oh så känns allt perfekt och skitbra just nu! :D :D :D
haha! men älskar verkligen honom så att det gör ont! har ingen aning om vad jag skulle gjort om jag inte haft honom, eller vem jag skulle varit! ♥
lite bilder från innan vi klippte honom! :)



/Sofia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0