lite av det senaste!


Jeh!

tänkte väl dra en liten sammanfattning sedan jag senast bloggade! det var i lördags va?
aja i söndags red jag inte för när jag skulle ner så sprang dom på ganska bra i hagen själv och var inte klara med den ens när jag mockat och fixat.. och när jag skulle ta in honom så trippade han bara runt och drog i väg i ett nytt race med dom små efter ;) så han fick motionera sig lite själv! I måndags så red jag lite på ridbanan i mörkret, lysena funkar sådär, eller halva ridbanan lyser det på hela tiden och andra halvan är det lite glapp i lyset så ah ni fattat ;) hehe men han gick iaf fint, så var nöjd med det iaf :) i går var det ju stalljobb som vanligt, inget mer om det!
och idag, ridlektion markarbete skulle det va :) fast sandra var ju sjuk :( och så la hon inte direkt in världens finaste bild på mig heller innan ;) iaf så körde vi lite mjukgörande framridning och sen en hoppöving med många snabba svängar med mycket galoppbyten i! Han gick helt perfekt! :D bytte på varendra och var pigg och frammåt och allt! sen i slutet hoppade vi en studs på medellinjen, alla i ström! Hoppade 1,15 och han tvekade inte det minsta, bara hoppade! asa fin var han verkligen! :D

/Sofia :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0