nytt projekt?

Tjena, nu var det ju ett tag sedan! funderar på något nytt projekt till bloggen, förslag? :)
ska kanske dra lite om hur det gick i ljungby i helgen, icke så bra!
började ju riktigt sämst med att det hade blivit missförstånd vilka som skulle hoppa och så kunde vi inte anmäla laget först för dom hade inte oss i systemet, vet inte riktigt vad det var med mig men blev verkligen sjuuukt stressad över detta? :/ och sen så blev det fel igen och vi fick inte hoppa i den ordning vi anmält oss?! diss...
aja, jag har inte varit så nervös på över ett år?! och duffy märkte det ju såklart ;) och så kunde jag inte fokusera riktigt, och duffy var lite för pigg.. så slutade med en utvägring :/
laget hade iaf 2 nollor och hade gått vidare om jag varit lite bättre...
kommer fler bilder! :) tack nina!


laget 2011!

hoppträningen idag gick bra! orkar inte skriva mer ;)

ny header ska komma snart också! :))

/Sofia :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0