sista hoppträningen!

Halloj!
får väl ta och blogga ganska mycket själv nu då också, när Sandra ska till Florida i två och en halv vecka.. gaaanska fubbigt tycker jag..  ;) nää!
haha, dressyr i onsdags och det funkade ganska bra! fin var han, och lossnade ganska fort :))
sista hoppträningen i går då, Annie hinner inte med det längre, har för mycket med skolan,,
har ju faktiskt tränat för henne i lite mer än två år nu?! :)
det funkade ganska bra det också, lite seg var han i början, riktigt pigg blev han sen!

har tänkt lite faktiskt, vad vill ni läsa om på bloggen? tycker nog att det kan vara lite tråkigt att bara läsa vad jag gör dag ut & dag in ;) nä men mer intressanta inlägg och om lite annat också!
bilder behövs också mer, man kollar ju nästan alltid på bilderna först! huh? :)

iallafal så tänkt jag fixa lite med bloggen & ny header! ska bara hitta bra bildern till den först!

ha det gött, nu sticker jag ner och rider innan det blir för mörkt!

/Sofia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0