Träna?.

Jag tränar ju även lite fotboll när jag inte rider, vilket inte alltid blir så mycket. Hinner oftast bara med en träning i veckan och kanske någon match om det inte är tävling. Känner nog egentligen att jag inte hinner, men vill inte sluta, tycker det är för roligt och så behöver jag det! Rider ju nästan varje dag men skulle aldrig kunna komma iväg och bara springa, det funkar inte, tycker verkligen att det är astråkigt att bara springa. Kan inte motivera mig så mycket till det ;) , fotboll är ju endå alltid kul! :) och känner ifall jag slutar måste jag ju nästan ut och springa, så får bli fotboll när jag hinner... Känns ju lite dumt när jag inte hinner vara med på matcher så ofta, men ridningen & Duffy går ju faktiskt före! ;)

Sandra har ju faktiskt också spelat ganska mycket fotboll innan, men hon slutade ju nu när hon fick Cindy, men hon har ju lite längre både till fotbollen & stallet ;)

/Sofia ...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0