Annie träning!

Tjeena!

Sitter här nu och ska snart hoppa in i duschen.. Precis kommit hem från stallet och ätit lite :)
Igår kväll så blev det ingen ridning, orkade inte med det :( Men lärde mamma att longera honom lite,
riktigt fin var han faktiskt, det var ett tag sedan så nöjd :)
Nu ikväll har jag varit på hoppträning, för Annie, vi var bara fyra stycken.. Jag, Ida, Madde & Sofie ;)
Tränade lite inför på söndag då det är laghoppning! sjukt taggad! :D
Han gick iaf jätte fint och var väldigt pigg eftersom jag inte ridit på några dar, förståligt.!
På söndag nu då, som är i Gislaved/Anderstorp (låångt?!) hoppar jag förklass 90 och förhoppningsvis i laget om det går bra ;) vi är ju fem nu så det blir väl någon som inte får vara med ;o
Men aja, funkar det inte så får dom andra hoppa & jag tar samma utom tävlan :)
Men det ska vi inte hoppas på! haha!

/Sofia :)

wooooop! en bild ska de va med ja! blev inga från träningen idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0