Check that!



Hej!
Får bli en liten gullig bild på Duffy från någon hopptävling ;)
Jag är jätte nöjd med dagen idag, klubbhoppningen gick kanon! Hoppade först 90 clear round med stilbedömning, han gick jätte fint och min sits var helt okej, vilket belönades med 9,5 / 10 stilpoäng! :D
alltså gick det skitbra & jag vann den klassen! ;-D
även andra klassen, 90 klass, är jag nöjd med, även om han var lite seg.
fick ett stopp på sista i omhoppningen men det var för att jag inte hann räta upp honom riktigt och hade lite dålig galopp! Men eftersom vi bara var fyra i den klassen och jag den enda som kom till omhoppning så
vann jag den med! ;) Kändes lite orättvist att jag vann den också, men ah...

finfin dag med två blågula hem iaf! :D
love!

/Sofia Vanncheck ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0