du är det finaste jag har!

hejsan hoppsan! :)

sitter här och segar & äter lite.. var på hoppträning i badeboda idag och det gick jätte bra! tränade lite galoppbyten, vilket vi inte alltid äger på ;) och sits och lite omhoppnings svängar! han var faktiskt riiktigt fin :D
till helgen är det ju klubbhoppning, 90 clear round & stilbedömning och så LC då :)
satsar faktiskt på att vara med på alla klubbtävlingar, även dressyr då det finns något som heter Åseda Cupen! som en vanlig cup där man får poäng utefter placering! och vann faktiskt vår delen eller vad man ska säga :D
så får väl ta och rida riktigt fint nu & få massa poäng! :)

kom och tänka på en annan sak nu när vi åkte hem, Duffy är ju faktiskt ändå 16 år och börjar bli lite äldre, egentligen har vi ju vår bästa tid nu, lärt känna varandra ganska bra efter två år och och vem vet hur han är om yttligare två år? fast han är ju ändå väldigt pigg för sin ålder & så gammal är han ju inte ;)
fast började ju nästan lipa när jag tänkte på hur det skulle bli utan honom, hur mycket jag skulle sakna honom & hur jävla mycket jag egentligen älskar honom! ♥
men ska inte tänka på det nu, man lever ju i nuet!


älski! ♥

/Sofia :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0