Stallet snart :-)

Tjena bloggen!

sitter här och är förkyld som fasen och känner mig allmänt smått död...
är inte så pigg så skola blev det ingen idag, men ner till hästen lite måste jag nog iaf,
orkar inte rida så det blir väl bara att mocka, fixa mat & släppa honom lite i paddocken såhan får röra lite på sig iaf :)

Var ju på tävling i Bätteropp i går, hoppad 90 & 95, första gången jag tävlade 95 (haha!) med honom, har ju hållt mig till 80 & 90 innan ;)
det gick väl sådär, han var lite seg för det var ju grymt varmt
och så blev det ett stop i första och två i andra,
det var iaf mitt fel för tog inte ut svängen riktigt men jaja,,
ganska nöjd ändå, kom ju runt ;D


haha, här är en bild på Duffen som jag målat lite på, fin va? ;9

/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0