Tävling 18/9!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men har haft mycket att göra,
så nu blir det mycket att skriva om! så få kanske bli flera inlägg!
!(/)

Som sagt så var det ju lagtävling i Gislaved/anderstorp i söndags, det är ju ganska långt dit så vi hade räknat med lite mer än två timmar... Fick stiga upp lite innan sex, inte så tidigt iaf men skulle ju inte tävla clear round utan 90 & 90 :)
aja på framridningen kändes han ganska seg men fick fram honom ganska bra, väl när vi kom in på banan så taggade han till ganska rejält, han är ju sån ofta min pålle, men glömer jag att rida minsta lilla så stannar han iaf ;) men det gick iaf jätte bra! är asnöjd med honom! Han var jätte fin och hoppade allt perfekt :D
vi blev iaf 6:a och det var bara typ 1,5 sek upp till ettan så det var ganska jämnt!
Väldigt nöjd som sagt men man blir ju liiite irriterad så där när man vet om man bara hade gasat liiite till så hade det blivit några placeringar bättre ;)
Vann en borste & ryktsten + rosett & plakett :)

Sen i lag klassen så gick det lite mindre bra för oss, vi var ju fem och det är ju bara fyra som får hoppa så Sandra stog över, hon var nog ganska sur på Cindy ;)
iaf så hoppade Madelen, Fanny, Ida & jag, Madde vägrade ut sig, Ida med och Fanny fick ett stopp på sista..
Jag fick två stopp, red lite dåligt i svängen på ena och tappade honom lite,
och så var det ju dom dumma ankorna...
haha, det var ett hinder som det var vattenmatta under och på där så stog det två små ankor, jätte gulligt & kul tycker jag faktiskt och Duffy hoppade jätte lätt över det i första klassen, han är inte så rädd för sånt så ofta :)
men i andra klassen stannade han, vet inte om han inte hunnit se dom i första elr så för han va verkligen på väg att hoppa & så typ kollade han ner & såg ankorna och... ah aja
 
kommer lite bilder, alla är från lagklassen & söta Sandra har tagit dom! :)





egentligen är 90 ingen höjd alls för honom, syns ganska väl på bilderna !?
tycker faktiskt han har riktigt fin hoppteknik!
fast min sits ser inte alltid så fin ut! något att jobba på! :)
Vad Tycker Ni? :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0