tråkigt har jag iallafall!..

..det är en sak som är säkert!
sitter hemma och är ganska trött på att vara sjuk nu! ibland är det verkligen det jobbigaste som finns..
förkylningen har gett sig lite nu så det är bara min hals och hosta som inte riktigt vill!
får väl hoppas på att jag klarar skolan imon och ridlektionen ikväll ;)
rider en ridlektion varje onsdagskväll, en typ specialgrupp med hoppinrikting ;)
med Sandra och tre andra tjejer, riktigt roligt faktiskt! :)
och så är man ju stolt, betalar faktiskt den själv, eller ah hjälper till en gång i veckan i badeboda
och får en gratis ridlektion, vilket jag skulle ha gjort i går ;)
men bytte den med en annan tjej som också är stallvärdinna!

& så ska jag ner o pyssla med min älskling sen! :-)



/Sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0