30 dagars listan fråga 3 & 4

Dag 3. Det här behöver jag träna mer på:


Jag har väldigt höga krav på mig själv(speciellt inom ridningen) och jag är inte den som säger att detta är jag grym på och detta är jag helt out standing på. Jag har mycket lättare för att säga saker jag måste träna på. Så det är väl en sak jag borde träna mer på kanske.


1.Jag har mina handleder som jag gärna böjer på. Måste sluta med det!


2.Sen har jag lätt för att fastna med blicken på hästens hals.


3.Mitt knä petar gärna utåt istället för att ligga runt om när jag rider. Låter lite kul men det är sant.



DAG 4. Det här är jag bra på:


Som sagt så är jag inte så bra på att säga vad jag är bra på men om jag måste:


1.Variera underlaget för hästen, har iaf blivit bättre på det sista tiden!


2.Jag är väldigt noga med att min häst mår bra och har det den behöver tex vatten, skötsel vi skador är jag noga med att hålla rena, likaså att borsta hästen noga mm.


3.En sak som är ganska bra med mig är kanske att jag inte blir jätte nervös inför tävlingar, jag brukar vara väldigt fokuserad och då hinner man inte med att vara nervös (HAHAHA).




/Sandra


Kommentarer
Postat av: Aleksandra - PONNYSTYLED

SV; Oh, taack :D

Japp, jag blir klar ;)

2012-02-19 @ 20:22:21
URL: http://ponnystyled.blogg.se/
Postat av: Aleksandra - PONNYSTYLED

*kvar

2012-02-19 @ 20:22:37
URL: http://ponnystyled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0