kallt'tt

Hej!
huuh, när man kollar på termometern och ser att det är - 19,9 grader ute är man ganska glad att man sitter inne & myser & kollar på mellofestivalen & Shelock H... & att hästen har ett varmt täcke på sig med förstås! :)
kul konfaträff idag, träffade några av tränarna och pratade lite mer om upplägget till sommaren! några glada tjejjer med: http://idaochbecca.blogspot.com/ :)

lite kul sak på vägen hem med ;) jag tänkte räkna ut när var hemma ungefär..

jag: hur länge har vi åkt?
sandra: 10 min? :/

haha, ni kanske inte fattar med det lät typ som, är vi hemma snart när man har 40 mil kvar typ ;)

aja, fast det var ju inte så jag menade..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0