2012-01-05

Hej! I tisdags var jag inne i växjö och opererade min mun, eller ut en tand som långt uppe inuti tandköttet för att vara exakt ;) så nu har jag massa äckliga stygn i halva munnen och kan inte äta ordentligt... det är därför jag inte bloggat så mycket, har bara legat hemma och haft massa ont, ätit alvedon, läst och försökt städa mitt rum' ;) Duffy har också fått vila lite, han måste ju också få lite jullov :) idag var jag iaf nere och red lite, mamma fick också sitta lite på honom medan jag lekte ridlärare så länge jag orkade, hon vill ju iaf mamma! ;) imorgon ska vi åka till kalmar och IKEA bla och på eftermiddagen måste jag nog gå till kyrkan! snö har det ju kommit lite också! :) får se hur det går med den... ha det bra!

Kommentarer
Postat av: wendela

fin header!



fråga något i min frågestund! :D

http://wendelas.webblogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2012-01-06 @ 02:48:03
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0