duffygos!

Heeej. :)
today hade vi & grannarna Svensson stalljouren, så passade på att ta med mig hästen ut och rida lite! tog med mig dressyrsadeln och tänkte jobba igenom formen med honom ordentligt! men efter ett tag kom malin och några andra och började bygga hinder, och då blev man ju självklart lite sugen :) men eftersom jag inte tycker särskilt mycket om att hoppa i dressyrsadel fick jag hålla mig till planen, och det funkade det med!

min duffygos! ♥

imorgon blir det att gå upp vid åtta och släppa ut hästen igen, vilket min snälla mamma gjort åt mig i några dar nu! ♥
sen rida lite och se om jag lyckas få med pappa ut på en galopp runda, så har jag resten av dagen ledig ifall det är någon som känner för att hitta på något! ;)

Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0