happy, happy, happy face!

:D

åh vad jag är glad att jag har dig!

Hela dagen idag, från åtta till halv fem, var jag ute i Badeboda hjälpte till! är ganska trött nu men kul var det! :) 
Först fick jag rida Micro, som jag kände mig ganska stor på, medan Alice körde Dolita och så bytte vi lite!
Sen gav jag mig i på att klippa Micro, gud vad långhårig han är! Tog mer än två timmar ;)
Efter det red jag Dolly, efter att malin longerat henne för att hon skulle få bocka av sig.. efter det var hon hur fin som helst!

Och så var det ju Duffens tur, Malin hade sagt att hon skulle vilja prova honom lite, och då sa jag ju självklart ja! Kul att få se någon annan rida honom!
Det första hon sa när hon ridit en liten stund var "gud vad mycket ponny han är" ! haha, skrattade lite åt det ;)
hon sa också att han var mycket starkare och jobbigare att jobba med än vad det såg ut, och tyckte jag gjorde ett bra jobb som lyckas få honom så fin ibland! ;) och då blir man ju ganska stolt! ;D
Efteråt sa Malin att han var jätte rolig och frän att rida, vilket jag nog aldrig tänkt så mycket på innan...
"och satan vad söt han är också" :)

några bilder, inte världens bästa kvalite direkt ;)






/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0