aj lav ju



Så sjukt bra häst jag har! Klubbmästerskap igår & det gick kanon! :)

Hoppade en 80 clear round först, tog det bara lungt och värmde upp alleles lagom så allt kändes jätte bra när vi kom in på banan när jag hade fått igång honom! felfritt :)

Sen själva klubbmästerskapet så hoppade jag något hinder till & fick igång honom lite igen innan det blev vår tur, det kändes som om han lyssnade bra och gick fram lagom mycket! Felfritt igen, jätte nöjd, fast jag kunde ridit lite bättre & finare, men aja ;) Sen hade jag ju lite tur också, hade det gått bara lite bättre för de andra så är jag inte så säker på att jag hade vunnit, i år igen! ;)

/Sofia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0