Frågestund del 1 - SOFIA

1. Hej jag undrar vad ni vill med era liv i framtiden?
SVAR: Ja ni, det är mycket man vill! Köpa storhäst, tävla högt, plugga till veterinär, flytta hemifrån! Annars har manju inga planer direkt så ;)


2. Vart vill ni bo?
SVAR: Som Sandra! Det är ju nästan ett måste att bo utomlands ett tag tycker jag, kanske jobba i något stall eller plugga! Sen blir det nog tillbaka till Sverige igen efter det! :)


3.Vad vill ni hålla på med?
SVAR: Hoppning, hästar & djur!


4. Vart vill ni jobba med?
SVAR: Veterinär, har jag alltid viljat bli! :) 


5. Hur skulle eran familj se ut?
SVAR: oj, det har jag ingen aning om!


6. Vilka husdjur skulle ni ha?
SVAR: Självklart hästar & så någon hund & katt! :)


7. Har ni några fler djur?:D
SVAR: Aa, just nu 3 katter (& 2 kattungar) och en fisk! haha ;)


8. Hur ser eran plan ut med tävlingar och andra aktiviteter med hästarna under 2012?
SVAR: Sätta igång Duffen lite mer igen & träna inför Flyinge & hinna med några tävlingar innan det! Sen till hösten satsa ordentligt på att tävla! :)


9. Har ni funderat över gymnasiet och vilken linje skola vill ni gå på?
SVAR: Japp, ska gå natur hemma i Åseda för att "underlätta" med hästen...


10. Kommer ni alltid hålla på med hästar? Om inte varför?
SVAR: Det är ju vad jag vill iallafall, sen får man ju ser hur det blir! Det kan man ju inte alltid veta ;)


11. Vad är det bästa med just eran häst? Varför blev det just den? Kram:)
SVAR: Att det går att göra nästan allt med han! En riktigt jäkla allroundponny på allt, inte bara det vanligaste direkt! Och att han alltid ställer upp, jag kan bli så sjukt glad ibland bara för att han överhuvud taget gjorde något! :'D
Han hade sån, vad jag kände iaf, grym personlighet! En grym första ponny är han iaf, har åtminstone lärt mig rida ordentligt på honom! ♥ Jag vet inte exakt varför jag tog honom, det kändes bara så bra!
kärlek till världen, kärlek till min häst! ♥


12. Om Justin Bieber kommer till Sverige ska ni åka och kolla på han då? :D
SVAR: Skulle tro det! :D


13. Vad ska ni göra i Sommar? puss
SVAR: Flyinge, rida, bada, sola, slappa, ha kul, vara med vänner & så! :)



14. Hur långa är ni? hihi :D
SVAR: 167 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0