Match

Hej! Sitter precis & hjälper min lillebror med matteläxan!
Lite konstigt känns det, lärde vi oss verkligen sådana saker?!

Igår hade jag en grym kväll nere vid gölen & hemma hos Elin med fina vänner! :)

Och så var man ju lite trött imorse när man steg upp vid 7 och åkte ut till babdeboda med Duffy runt kvart i 9 för att testa på terränghindrena & fotas lite! ;) Duffy var jätte duktig, hoppade alla hindrena!
även bankern åt båda hållen, oooh scary! haha, duktigt häst ♥

Sen vid 11 var det samling till fotbollsmatch, vi spelade bort i ryssby & det gick faktiskt ganska bra! 3-2 till oss blev det iaf :) tagga match igen på tisdag! :)

Fattar inte egentligen att jag överhuvud taget hinner med fotbollen, men tycker det är så sjukt kul att jag inte skulle kunna klara det, faktiskt! Även om ridningen alltid går före ;)

Nu ska jag ner & tvätta hästen & leka lite i paddocken, thihi! ♥

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0